asystenci ds administracji - undefined

100 asystenci ds administracji w twojej okolicy

Odpowiedz na kilka pytań

Powiedz nam, czego potrzebujesz, abyśmy mogli zaoferować ci odpowiednich profesjonalistów.

Wybierz profesjonalistę

Zostanie wyświetlona lista wykwalifikowanych specjalistów: opinie, cena, wszystko zostało wliczone!

Zatrudnij najlepszego profesjonalistę

Skontaktuj się bezpłatnie z profesjonalistami, których lubisz!
StarOfService
Usługi StarOfService w Twojej okolicy
Więcej Usług
Asystent ds administracji w Twojej okolicy

Asystenci ds administracji blisko Ciebie

Biuro rachunkowe Beata Ślesicka
1

Asystent ds administracji

Wyjątkowy 5.0(6)
Szydłowo, 06516
Biuro działa od 2015 roku. Posiadamy liczne certyfikaty zawodowe oraz szkolenia. Od 12.2016 roku jesteśmy Członkiem Międzynarodowej Federacji Księgowych (IFAC) Nr 25/33678 Stowarzyszenie Księgowych w Polsce w Warszawie. Od 11.2014 Certyfikat głównego księgowego Nr 3463/GK/2014 Stowarzyszenie Księgowych w Polsce Oddział Okręgowy w Warszawie. Od 10.2012 Certyfikat księgowy Nr 58448/2012 Minister Finansów Departament Rachunkowości. Cechuje nas profesjonalizm, rzetelność i dokładność. Mamy doświadczenie w prowadzeniu księgowości i kadr w różnych branżach: spożywcza, budowlana, transportowa, prawna (biegły sadowy), sportowa (kluby), rolnicza, handlowa i wiele innych usług. Każdy Klient traktowany jest indywidualnie. Mamy atrakcyjne ceny za obsługę księgową.
Bojanowska Danuta Biuro Rachunkowe
2

Asystent ds administracji

5.0(3)
Raciborowice Górne, 59720
Prowadzę Biuro Rachunkowe od 1995 roku. Wcześniej pracowałam jako księgowa w prywatnej firmie. Wykonuję usługi w sposób kompleksowy i rzetelny. Prowadzę PKPiR, jak również inne ewidencję oraz pełną księgowość. Za pełnomocnictwem klienta kontaktuję się z instytucjami budżetowymi jak również z kontrahentami. Korzystam z najnowocześniejszego sprzętu, produktów i wyposażenia.
Red Light Kh Sp. z o.o.
3

Asystent ds administracji

5.0(2)
Kraków, 30001
Załatwienie maksymalnej ilości formalności po naszej strony
TELCZ Elwira Czapla
4

Asystent ds administracji

Warszawa, 00001
Działam na rynku od 21 lat. Jestem magistrem rachunkowości i controllingu, posiadam licencje MF i ubezpieczenie. Zawód księgowego wykonuje już ponad 30 lat. pomogłam wyjść z opresji wielu podmiotom gospodarczym. Jeżeli potrzebujesz księgowego, który naprawdę zajmie się Twoja firma to jestem do twojej dyspozycji. Prowadzę księgowość jak również kadry i płace dla firm o różnym profilu działalności. Pomagam załatwić sprawy w ZUS czy Urzędzie Skarbowym. Posiadam pracowników co powoduje szybkie załatwianie spraw (na bieżąco). Ceny są konkurencyjne. Preferuje różne formy odbioru dokumentów: skany czy przywozenie tradycyjne, ale dla tych co nie chca przywieźć czy nie maja skanera to mam propozycje odbioru przez kuriera co sprawdza się przy szybkich dostawach dokumentów. jeżeli jest potrzeba pomoc prawnicza np. przy założeniu firmy również służę pomocą. współpracuję z prawnikami i doradcami podatkowymi co sprawia, że obsługa Nasza twojej firmy może być szeroka.
ES.PE.Serwis Sławomir Panasiuk
5

Asystent ds administracji

Olsztyn, 42256
Zabezpieczanie, nabłyszczanie i doczyszczanie podłóg i podłóg kamiennych, wykładzin typu tarket , pranie wykładzin, tapicerki i mebli tapicerowanych, sprzątanie biur, okien, okien trudno dostępnych i na wysokości, odśnieżanie dachów, obiektów.
Biuro Rachunkowe Prestige Group
6

Asystent ds administracji

Lublin, 20001
Biuro rachunkowe Prestige , Usługi Księgowe i Rachunkowe. Finansami naszych klientów opiekują się wykwalifikowane księgowe, z wieloletnim doświadczeniem , posiadające certyfikat MF. Korzystamy z nowoczesnych programów rachunkowych, uznanej marki, mamy atrakcyjne promocje i świetną obsługę.
MK FINANSE Karolina Maćkowiak
7

Asystent ds administracji

Gniezno, 62200
Biuro Rachunkowe zapewnia profesjonalną obsługę. W szczególności rozliczamy średnie i małe Sp. z o.o. na tzw. pełnej księgowości oraz KPIR. Otwieramy właśnie oddział w Poznaniu i tworzymy grupę klientów. Zapewniamy szeroką gamę usług: księgowe, kadrowe, doradcze, prawne, BHP, ochronę danych osobowych, W jednym miejscu mogą Państwo skorzystać z kompleksowej obsługi. Zapraszamy do kontaktu i wyboru naszej oferty.
Biuro Rachunkowe  "Optimax"  Księgowa Małgorzata Szyszka- Gamracka
8
Rzeszów, 35001
Księgowa Małgorzata Jolanta Gamracka oferuje: - profesjonalną obsługę księgową dla przedsiębiorców oraz klientów indywidualnych, - prowadzenie księgowości - ewidencji księgowych, - obsługa kadr i płac, - reprezentowanie klienta w urzędach: Urząd Skarbowy, Zakład Ubezpieczeń Społecznych, bank, itp.
OMEGA ART Jan Pajak
9

Asystent ds administracji

Kraków, 30001
18 lat doświadczenia w marketingu i reklamie, szereg nagród w konkursach na logo i opakowanie
Sp. z o.o.
10

Asystent ds administracji

Bielsko-Biała, 43300
Pomagamy przedsiębiorcom, małym i średnim firmom. Mówimy po angielsku, czesku, rosyjsku. Oferujemy kompleksowe wsparcie dla firm; HR, księgowość, finanse, kredyty, i wiele innych . Zobacz na www.bpc.pl. Jesteśmy nastawieni na długofalową współpracę i jakość obsługi. Zapraszamy do biura w Bielsku-Białej, kontaktu telefonicznego i mejlowego.
Tadeusz Wyrodek
11

Asystent ds administracji

Biała Podlaska, 21500
Usługami dla małego biznesu zajmuję się od roku 1992. Jeżeli prowadzisz firmę lub chcesz zostać przedsiębiorcą przeprowadzę Cię przez gąszcz przepisów i formalności urzędowych. Profesjonalnie sporządzę biznesplan. Zajmę się przekrojami finansowymi. Papierkowa robota to moja specjalność. Obsługuję małe firmy w zakresie księgowości, podatków, spraw pracowniczych i zusowskich. Sporządzam wnioski kredytowe, dokumentacje dla banków, biznesplany i wnioski o dotacje. Obsługuję również właścicieli nieruchomości oraz osoby załatwiające sprawy w różnych urzędach. Pomagam w załatwianiu różnych formalności.
Bart. Usługi finansowo - księgowe. Bartkowicz I.
12
Lublin, 20001
Rzetelna obsługa, elastyczne godziny pracy, bardzo dobry i miły kontakt o różnych porach, pomoc w rozwiązywaniu problemów firmowych, przystępne ceny.
Biuro Rachunkowe Beata Ostowska
13

Asystent ds administracji

Wrocław, 50001
Prowadzimy pełną i uproszczoną księgowość dla przedsiębiorców. Doradzamy w zakresie podatków, księgowości i rozliczeń tak, abyś wybrał najkorzystniejszą dla siebie opcję. Pracujemy dla firm niezależnie od ich wielkości, rodzaju, skali i formy prowadzonej działalności. Świadczymy usługi księgowe dla spółek rozliczających się na zasadach ogólnych, podatku liniowego, karty podatkowej oraz ryczałtu ewidencjonowanego. Z naszych usług korzystają osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, spółki osobowe, spółki prawa handlowego. Posiadamy certyfikaty ukończenia kursów SKwP nieustannie uczestniczymy w szkoleniach podnosząc kwalifikacje, dzięki czemu nasi Klienci mogą czuć się bezpiecznie i mieć gwarancję dobrze wykonanej usługi. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.
Biuro Rachunkowe BLACKBIRD
14

Asystent ds administracji

Świebodzice, 58160
Ponad 15 lat doświadczenia zdobywanego w największych firmach na rynku. Kompetencje potwierdzone Certyfikatem. Członek Stowarzyszenia Księgowych w Polsce. Ale przede wszystkim od 2019r. przedsiębiorca :) Zapraszam serdecznie do współpracy, w naszym biurze porozmawiamy o Twoim biznesie i znajdziemy najwygodniejszy dla Ciebie model współpracy.
GK Biuro Rachunkowe Katarzyna Gurbin
15

Asystent ds administracji

Poznań, 60001
Biuro Rachunkowe online, świadczymy usługi : Księgi Podatkowe, JPK, Kpir, ryczałt., kadry i płace.
Robert Kęsek
16

Asystent ds administracji

Myślenice, 32400
Jesteśmy Kancelarią Prawną z wieloletnim doświadczeniem, świadczącą usługi prawne począwszy od roku 1998, dla klientów krajowych i zagranicznych. Świadczymy usługi prawne w zakresie prawa: cywilnego, rodzinnego i opiekuńczego, handlowego, gospodarczego, administracyjnego, finansowego, pracy. Udzielamy porad prawnych online.
Biuro Rachunkowe AMK Anna Kowalska
17

Asystent ds administracji

Wałbrzych, 58308
Obsługujemy podmioty o różnym profilu działalności i formie prawnej. Naszymi klientami są zarówno spółki prawa handlowego, jak też małe jednoosobowe firmy. Każdy Klient jest dla nas ważny i każdego traktujemy indywidualnie, uwzględniając specyfikę prowadzonej działalności gospodarczej. Oferta naszego biura skierowana jest do osób, które chcą skoncentrować się na dynamicznym rozwoju swojej firmy i jednocześnie bezpiecznie prowadzić interesy, zostawiając rozliczenia podatkowe profesjonalistom. Zapewniamy, że Państwa działalność będzie prowadzona w oparciu o obowiązujące przepisy prawne wraz z zachowaniem zasad należytej staranności. Posiadamy szeroką wiedzę z zakresu księgowości oraz wieloletnie doświadczenie, do każdego klienta podchodzimy w sposób spersonalizowany i indywidualny, staramy się zakres naszych usług oraz sposób wykonywania powierzonych zadań dostosować do Państwa potrzeb i oczekiwań. Posiadamy obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
Biuro rachunkowe Saldo Ewa Herbin-Surmacz
18
Kostrzyn nad Odrą, 66470
Prowadzimy kompleksową obsługę księgową dużych i małych przedsiębiorstw od 15 lat. Zdobyte doświadczenie i indywidualne podejście do każdego klienta pozwala nam zaoferować usługi na najwyższym poziomie.
REWERS Joanna Borowiec
19

Asystent ds administracji

Legnica, 59200
Biuro rachunkowe REWERS w Legnicy to biuro które dostarcza wysokiej jakości usługi księgowe, kadrowe i płacowe, firmom zlokalizowanym w Legnicy, powiecie legnickim i okolicy. Nasz profesjonalizm ma podstawy w 16 letnim doświadczeniu księgowym, podczas obsługi firm, stowarzyszeń, spółdzielni i osób fizycznych. Oferujemy dogodne formy współpracy, pakiety lojalnościowe, a nowym firmom bardzo preferencyjne warunki, darmowe oprogramowanie do fakturowania i pomoc w otwarciu działalności.
Monika.Kredyty.Zwrot prowizji.
20

Asystent ds administracji

Sosnowiec, 41200
Zajmuję się branżą finansową od 20 lat. Biegle poruszam się w ofertach kredytowych wszystkich banków. Pomagam w wybraniu najlepszego kredytu dla osób indywidualnych, dla firm. Kredyty gotówkowe, hipoteczne, firmowe-szeroki wybór dla każdego. pomagam wyjść z pętli kredytowej i odzyskać płynność finansową. Jeśli spłaciłeś kredyt wcześniej należy Ci się zwrot prowizji, gwarantuję środki finansowe do 7 dni. Miałeś ubezpieczenie kapitałowe i poniosłeś stratę, pomogę odzyskać część kosztów. Również pomoc w kredytach walutowych i denominowanych do waluty. Działam profesjonalnie, szybko i sprawnie, dla mnie klient jest najważniejszy.
NEXPORT
21

Asystent ds administracji

Bydgoszcz, 85001
Zaopiekujemy się Twoją firmą - kompleksowo, skutecznie i bezpiecznie. Twój biznes jest najważniejszy, nie trać więc czasu na dowóz dokumentów, my je od Ciebie odbierzemy w dogodnym dla Ciebie miejscu i czasie. Potrzebujesz porady? Udzielimy Ci wsparcia w zakresie podatkowo-rachunkowym.
Green Office
22

Asystent ds administracji

Wrocław, 50001
Posiadam kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze księgowości, zagadnień podatkowych oraz kadrowo-płacowych, zdobyte głównie w biurze rachunkowym, gdzie miałam styczność z wieloma rodzajami działalności co pozwala mi nie ograniczać się w kwestii branży przedsiębiorcy. Z przyjemnością poprowadzę Państwa księgowość oraz pomogę w sprawach związanych z kadrami i płacami. Oferuję także pełne wsparcie z obsługą ZUS i PFRON. Pomogę także przy zakładaniu firmy oraz legalizacją pracy cudzoziemców.
Doradca Podatkowy Ireneusz Winnicki
23

Asystent ds administracji

Wrocław, 50001
Doświadczenie, praktyczna wiedza, zaufanie klientów, uprawnienia zawodowe.
Tax-rzeszow Sp. z o.o.
24

Asystent ds administracji

Rzeszów, 35001
Co nas cechuje: „TAX-RZESZOW’ cechuje kompleksowa oferta dla swoich klientów wzbogacona o liczne rabaty i promocje . Do każdego z nich podchodzimy indywidualnie. Co jest naszym priorytetem: Biuro Rachunkowe "Tax Rzeszów" zawsze służy radą i wsparciem dla wszystkich osób, które zgłoszą się do nas po pomoc przy prowadzeniu swoich działalności . Zadowolony klient to nasza satysfakcja.
AcEx Sp. z o.o.
25

Asystent ds administracji

Piaseczno, 05500
Biuro rachunkowe współpracujące ściśle z doradcami biznesowymi, podatkowymi, finansowymi i prawnikami w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klientów.
Br Kokon sp. z o.o.
26

Asystent ds administracji

Nowy Sącz, 33300
Biuro Rachunkowe BR KOKON Sp. z o.o . świadczy kompleksowe usługi kadrowo -księgowe, służy doradztwem i wsparciem zarówno dla jednoosobowych działalności gospodarczych jak i spółek, dla tych istniejących i zamierzających powstać.
ML Biuro Rachunkowe Małgorzata Lisiecka
27
Rokietnica, 62090
Jesteśmy licencjonowanym biurem rachunkowym z wieloletnim doświadczeniem w branży księgowej. Oferujemy kompleksową obsługę firm w zakresie: usług księgowości- Księga Handlowa, Księga Przychodów i Rozchodów,Ryczałt Ewidencjonowany, Karta Podatkowa, rozliczeń kadrowo-płacowych w tym rozliczeń z ZUS także doradzamy klientom na każdym etapie współpracy. Naszym priorytetem jest rzetelna i profesjonalna obsługa firm, terminowość rozliczeń oraz dostosowanie usług do potrzeb i oczekiwań klienta. Znajdujemy się w Rokietnicy, ale obszarem naszego działania jest także Poznań oraz gminy m. in. Rokietnica, Suchy Las, Tarnowo Podgórne, Przeźmierowo a także obszar całej Wielkopolski. Istnieje możliwość odbioru dokumentów.
Kancelaria Doradztwa Podatkowego KR
28

Asystent ds administracji

Warszawa, 00001
Świadczymy kompleksowe usługi z obszaru księgowości, kadr, płac, doradztwa, podatków na terenie całego kraju po najniższych cenach na rynku. Mieścimy się w prestiżowym biurowcu Q22 w centrum Warszawy
E.congroup, Matthias Schwierzina
29

Asystent ds administracji

Szczecin, 70001
“Usługi na terenie Niemiec“ doradztwo Podatkowe: Um eine erfolgreiche Existenz gründen zu können, bedarf es einem ausgereiften Unternehmenskonzept. Wir helfen Ihnen beim Start in die Selbstständigkeit, erledigen Ihre Büroarbeit oder nehmen Ihnen lästige Ämtergänge ab. + doradztwo consultingowe: Beratung, Planung und Durchführung von Geschäftsprozessen für einen erfolgreichen Start betreffen das Consulting. Auf eine persönliche Beratung, die sich mit dem konkreten Gründungsvorhaben beschäftigt, sollten Unternehmensgründer nur in den seltensten Fällen verzichten. + usługi biurowe: Ganz egal ob Sie eine komplette Abschrift oder ein einfaches Schreiben benötigen, wir realisieren Ihre Wünsche und bieten hochwertige Dienstleistungen an, auf die sie sich verlassen können. Unsere Leistungsbereiche umfassen: Rechnungserstellung, Kalkulationen, Vordrucke, Serienbriefe, Allgemeine Schreibarbeiten und Erstellung von Tabellen. Unser Ziel ist es Ihnen einen adäquaten, erstklassigen, freundlichen und qualifizierten Büroservice zu bieten der Ihnen viel Arbeit abnimmt.
AccEuro
30

Asystent ds administracji

Piła, 64920
Jesteśmy gotowi Państwu pomóc! Naszym atutem jest znajomość wielu branż oraz wieloletnie doświadczenie w finansach i księgowości, w tym także w zakresie rozliczania projektów (dotacji) współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Obsługujemy kompleksowo duże, średnie i małe firmy o rożnych profilach działalności. Zakres świadczonych usług dostosowujemy do indywidualnych potrzeb klienta. Współpracujemy z kancelariami prawnymi. Nasze atuty to: 1. Licencja Ministra Finansów Nr 16230/00. 2. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 3. Wysoki poziom informatyzacji –siedziba twojej firmy nie jest dla nas przeszkodą -świadczymy usługi dla firm z kraju i za granicy rozliczających podatek w Polsce 4. Zgrany, kompetentny i pomagający sobie zespół ludzi, którzy nieustannie podnosi swoje kwalifikacje. 5. Gwarancja ciągłości usług niezależnie od zdarzeń losowych – w okresie pandemii byliśmy dostępni 365 dni w roku 6. Korzystamy z elastycznego oprogramowania, którego z poszczególnych modułów może korzystać bezpośrednio klient biura (udostępniamy program do fakturowania sprzedaży oraz przesyłania dokumentów do biura) 7. Wdrożone procedury bezpieczeństwa - gromadzone zbiory danych i informacje, w tym informacje wrażliwe, są przechowywane w odpowiedni sposób. 8. Nasze usługi to nie tylko : • usługowe prowadzenie ksiąg, • obliczanie podatków • prowadzenie akt osobowych pracowników • sporządzanie wynagrodzeń • rozliczanie dofinansowań PFRON i UE • przygotowywanie obowiązkowych zestawień ZUS, US, GUS itp. – ale także: • dostarczanie zarządowi raportów w każdym z wymaganych przez nich przekrojach, • raportowanie zarządcze • świadczenie usług szeroko rozumianego controllingu
Progres Wojciech Dworzecki
31

Asystent ds administracji

Bydgoszcz, 85001
Cechuje nas profesjonalizm, nietuzinkowość i nieszablonowe rozwiązania, które nie tylko przyspieszają rozwój naszych klientów, ale wręcz szokują ich konkurencję. Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie, starając się przygotować kampanię tak, by zmaksymalizować efekty i przynieść wymierne korzyści dla firmy.
BOMARK Outsourcing sp. z o.o.
32

Asystent ds administracji

Katowice, 40001
BOMARK Outsourcing sp. z o.o. świadczy kompleksowe usługi w zakresie naliczania i przygotowywania wynagrodzeń, a także prowadzenia spraw kadrowych. Co do zasady dokumentacja prowadzona jest w autorskim programie Kadry - Płace Millennium, jednak możliwe jest w tym zakresie poprowadzenie dokumentacji również w programie Klienta. Dajemy Państwu gwarancję dokładnego, rzetelnego oraz solidnego wykonania usług. Nasz zespół posiada wieloletnie doświadczenie, które nabył obsługując firmy handlowe, usługowe oraz jednostki administracji publicznej. Skorzystanie z naszej oferty pozwala na redukcję kosztów związanych z zatrudnieniem pracowników oraz administracyjnych w dziale HR, zwiększenie możliwości zachowania tajemnicy wynagrodzeń czy przeniesienie obowiązków względem instytucji publicznoprawnych.
LTA Sp. z o.o. Sp. k.
33

Asystent ds administracji

Łódź, 90001
Księgowość, Sekretariat i Wirtualne Biuro w jednym miejscu. Wyszkolona, sympatyczna kadra.
Doradztwo i Finanse BIS Sp. z o.o.
34

Asystent ds administracji

Skierniewice, 96100
Rozliczamy ryczałt, kartę podatkową, kpir, księgi handlowe, kadry, płace, ZUS, PFRON, wystawiamy faktury sprzedażowe za Klienta. Reprezentujemy podatnika przed organami administracji państwowej. Wyprowadzamy zaległości, sporządzamy sprawozdania finansowe, statystyczne i zeznania roczne, przygotowujemy dokumenty do kredytów. Odpowiadamy za popełnione błędy księgowe. Współpracujemy z doradcą podatkowym, prawnikiem, biegłym rewidentem i inspektorem BHP. Możliwy dojazd do Klienta, odbiór dokumentów od Klienta, obsługa zdalna bądź stacjonarnie w biurze. Elastyczne godziny pracy biura, dostosowane do Klientów.
Pabra Biuro Rachunkowe Anna Jończak
35

Asystent ds administracji

Gdańsk, 80001
Indywidualne podejście do klienta. Nie jesteśmy korporacją znamy naszych klientów i ich firmy. Każdemu poświęcamy tyle czasu ile potrzebuje. Pomagamy, doradzamy, przygotowujemy kalkulacje ułatwiające podejmowanie strategicznych decyzji finansowych.. Zapewniamy dostęp do faktur 24/h, darmowy program do wystawiania faktur, możliwość obsługi on-line, podgląd do struktury należności i zobowiązań on-line.
Biuro Podatkowe ABM Agnieszka Szewczuk
36
Lublin, 20001
usługowe prowadzenie ewidencji księgowych i kadrowych
Gaj Janusz, Maria. Biuro rachunkowe s.c.
37
Biłgoraj, 23400
Doradztwo podatkowe, usługi księgowe, spadki i darowizny
Denaro Sp. z o.o.
38

Asystent ds administracji

Warszawa, 00001
Oferujemy usługi księgowe dla klientów z własna działalnością gospodarczą i dla Spółek. Rozliczamy płace i kadry oraz pomagamy w raportowaniu.
AKSYON Sp. z o.o.
39

Asystent ds administracji

Wrocław, 50001
Jako firma świadczymy usługi księgowe i prawne. Mamy wieloletnie doświadczenie ww. zakresie. Branże produkcyjne, handlowe, usługowe, dropshipping, najem prywatny itp. Ponadto obsługujemy w zakresie kadr i płac oraz w zakresie obsługi prawnej (KRS, sporządzanie pism, przygotowywanie i sprawdzanie umów).
Doradca Podatkowy Jaroslaw Konopka
40

Asystent ds administracji

Warszawa, 00001
PEŁEN ZAKRES USŁUG DORADZTWA PODATKOWEGO, USŁUGI KSIĘGOWE, ZUS, URZĄD CELNY, REPREZENTACJA PRZED SĄDAMI
EWA SUPEŁ
41

Asystent ds administracji

Nowy Dwór Mazowiecki, 05100
Od ponad 20 lat zajmuję się zagadnieniami związanymi z księgowością i kadrami. Dotychczas piastowałam stanowiska menedżerskie w obszarze finansów i księgowości oraz kadr i płac w dużych, międzynarodowych organizacjach o profilu produkcyjnym i usługowym w tym również obsługę spółek giełdowych. W oparciu o tak bogatą praktykę zapewniam swoim Klientom usługi na najwyższym poziomie.
Pajmon Centrum Pracy Tymczasowej sp. z o.o.
42
Rybnik, 44200
Pajmon Centrum Pracy Tymczasowej sp. z o.o. zajmuje się organizacją kadry pracowników w ramach potrzeb, obniżeniem kosztów pracy przy zachowaniu ciągłości produkcji. Firma Pajmon wysyła pracowników stałych i tymczasowych głównie z Ukrainy. W swojej bazie posiada ok. 4500 specjalistów z wielu branż, w tym m.in.: elektryków, tokarzy, ślusarzy, spawaczy, operatorów specjalistycznych maszyn, pracowników produkcji, budowlańców i wielu innych, w tym o niszowych umiejętnościach. Firma Pajmon zapewnia: elastyczną linię produkcyjną, pewną współpracę, szybkość działania, jawne procedury, eksperckie doradztwo. Z nami dbasz o swój cenny czas i oszczędzasz pieniądze. Sprawdź Pajmon CPT.
Aleksandra Klimaszewska
43

Asystent ds administracji

Nidzica, 13100
Oferuję ubezpieczenia firmy PZU SA u PZU Życie SA.
Infoartis biuro rachunkowe
44

Asystent ds administracji

Konstancin-Jeziorna, 05510
Jesteśmy doswiadczonym biurem w obsłudze przedsiębiorców. Pozwól nam przejąć od Ciebie prowadzenie księgowości, abyś mógł spokojnie skupić się na tym co dla Ciebie najważniejsze.Posiadamy certyfikat MF oraz ubezpieczenie biura OC. W ramach współpracy oferujemy klientom całą gamę usług realizowanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które z powodzeniem umożliwią prowadzenie szeroko rozumianej działalności gospodarczej. W swojej ofercie nie ograniczamy się do typowych rozwiązań i śmiało próbujemy wychodzić naprzeciw naszym klientom w celu zapewnienia im kompleksowej obsługi księgowej i podatkowej. Zawsze liczymy się z potrzebami oraz indywidualnymi preferencjami klienta oraz zapewniamy sumienne i profesjonalne podejście do pracy. Świadczymy usługi : 1.Księgi handlowe, 2.Kadry i Płace, 3.Ryczałt (Karta podatkowa), 4.KPiR, 5.Pozostałe usługi.
East West Work Service Sp. z o.o.
45

Asystent ds administracji

Warszawa, 00001
- ponad 20-letnie doświadczenie zespołu w zarządzaniu firmami - zarządzanie w strukturach międzynarodowych - rozwijanie eksportu w państwa CEE, CIS i ASEAN - pośrednictwo pracy w Polsce - projekty rekrutacyjne dla wyższej kadry menedżerskiej - rekrutacja pracowników ze Wschodu - agencja pracy tymczasowej
Banach Outsourcing sp. z o.o.
46

Asystent ds administracji

Poznań, 60900
Stosujemy wysokiej klasy procesową platformę ERP do pracy w rachunkowsci dla zadań klienta i naszych.
Biuro Rachunkowe „AMK”
47

Asystent ds administracji

Łomianki, 05092
Gwarantujemy obsługę w językach: polskim, angielskim, niemieckim, rosyjskim i ormiańskim. Oferujemy kompleksową obsługę księgową i administracyjną aby przedsiębiorcy mogli zająć się swoim głównym biznesem. www.dobraksoegowosc.eu
Kancelaria Biegłego Rewidenta Iwona Naumczyk
48
Warszawa, 00001
Realizując powierzone nam zadania dbamy o Twój czas, wiarygodność, bezpieczeństwo, rozwój i kapitał, co jest istotnym składnikiem sukcesu Twojej firmy.
Qvestum sp. z o.o.
49

Asystent ds administracji

Warszawa, 00001
Podchodzimy indywidualnie do każdego z naszych Klientów.
Profit sp. z o.o.
50

Asystent ds administracji

Warszawa, 00001
Od 2004 r. doradzamy kompleksowo naszym klientom (doradztwo prawne, podatkowe, gospodarcze).Biuro posiada Certyfikat Księgowy Ministerstwa Finansów nr 4399/2003 oraz wysokie ubezpieczenie OC w PZU w wysokości 2 mln zł od jednego zdarzenia. Podchodzimy indywidualnie do każdego naszego klienta starając się udzielić mu wszelkiej niezbędnej pomocy i merytorycznego wsparcia, aby miał poczucie bezpieczeństwa i możliwość koncentrowania się na własnym biznesie. Udostępniamy program do fakturowania on-line. Zastosowane przez biuro nowoczesne narzędzia elektroniczne i rozwiązania informatyczne umożliwiają świadczenie usług księgowych na wysokim poziomie, szybki przepływ informacji między biurem a klientem oraz maksymalną optymalizację podatkową. W załączniku przesyłamy cennik, a przez 3 pierwsze miesiące współpracy gwarantujemy upust 50%.
McKwadrat Finance
51

Asystent ds administracji

Andrespol, 95020
McKwadrat Finance to multiagencja mająca ponad 6 lat doświadczenia, zajmująca się ubezpieczeniami, odszkodowaniami, a także ofertą kredytową. Oferujemy szereg ubezpieczeń, w tym komunikacyjne, majątkowe, życiowe i grupowe. Udzielamy kredytów gotówkowych, hipotecznych, konsolidacyjnych oraz chwilówek
AFG Broker
52

Asystent ds administracji

Warszawa, 00001
AFG BROKERjest licencjonowanym brokerem ubezpieczeniowym. Zapewniamy Klientom pełną obsługę w zakresie negocjowania wa ru n ków u m ów, o p racowywa n ia optymalnego programu ubezpieczeń, monitorowania ich przebiegu oraz likwidacji szkód.
Biuro Usług Szkoleniowych Stonoga Sp. z o.o.
53
Piotrków Trybunalski, 97300
Jesteśmy małym Biurem Rachunkowym z dużym doświadczeniem. Usługi nasze wykonujemy sumiennie, rzetelnie i terminowo. Nasi pracownicy są Certyfikowanymi ksioęgowymi. Gwarantujemy poufność prowadzonych spraw naszych klientów.Prowadzimy Ksiegi Rachunkowe, Książki Przychodów i Rozchodów, Ryczałt ewidencjonowany , wykonujemy usługi w zakresie kadr i płac. Wyróżnia nas indywidualne podejście do klienta, kompelksowa obsługa i konkurencyjne ceny. W naszym biurze wprowadzone są najwyższe standardy ochrony danych naszych klientów. Zapraszamy do skorzystania z naszych usług
Tomasz Herman Legato-Biuro Księgowe
54

Asystent ds administracji

Dobrodzień, 46380
Nowoczesne podejście do zarządzania dokumentami dodatkowe opcje obsługi zdalnej dostęp do danych finansowych 24h 7 dni
Biuro Rachunkowe Aneta Firlej
55

Asystent ds administracji

Radom, 26600
Indywidualne podejście do każdego klienta. Profesjonalna obsługa, możliwość dojazdu, księgowość online, usługi payrol
Clorian Biuro rachunkowe
56

Asystent ds administracji

Katowice, 40001
Nasze biuro działa od 2005 r. Współpracujemy z księgowymi którzy są członkami SKwP. Obsługę firm prowadzimy w sposób kompleksowy: oprócz usług księgowych i kadrowo-płacowych świadczymy szeroko-pojęte usługi dla biznesu tj.: usługi IT, tłumaczenia, obowiązki ABI/RODO, szkolenia BHP, Biuro Wirtualne, wdrożenia Comarch ERP Optima.
Pogotowie rachunkowe
57

Asystent ds administracji

Wrocław, 50001
40 lat doświadczenia w rachunkowości różnych [podmiotów gospodarczych
Remuz Biuro Rachunkowe sp. z o.o.
58

Asystent ds administracji

Lublin, 20001
Remuz Biuro Rachunkowe świadczy usługi księgowe,kadrowe i doradcze od wielu lat. Profesjonalizm, doświadczenie oparte na certyfikacie księgowym MF oraz bezpieczeństwo - polisa OC. Prowadzimy usługi wszystkich rodzajów działalności. Dojazd do klienta lub zdalnie.
Contabilita Sp. z o. o.
59

Asystent ds administracji

Warszawa, 00001
Contabilita Sp. z o. o. specjalizuje się obsłudze finansowo – księgowej oraz kadrowo – płacowej podmiotów gospodarczych działających na terenie Polski. Naszymi Klientami są firmy z kapitałem polskim, o różnorodnych profilach działalności. Świadczymy usługi zarówno dla spółek prawa handlowego, spółek cywilnych, jak również przedsiębiorców działających jako osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą. W kontaktach z przedsiębiorcami ważne dla Nas jest wzajemne zaufanie i przyjacielska relacja. Ufamy, że dyskrecja w połączeniu z fachową obsługą to wartości, którymi zdobędziemy zaufanie naszych Klientów. Prowadząc biznes stawiamy na osobisty kontakt, wsparcie Państwa działalności i zaangażowanie, tak by móc służyć konstruktywnym działaniem.
Usługi Doradcze Dorota Olszewska
60

Asystent ds administracji

Lublin, 20001
Posiadam ponad 14 letnie doświadczenie w zarządzaniu jednostkami handlowymi o różnych formach działalności. Zarządzałam zespołem sprzedawców, brałam udział w procesach rekrutacji, szkoliłam podległych pracowników, brałam udział w otwieraniu nowych salonów. Zajmowałam się też obiegiem dokumentów: wystawianie faktur, współpraca z działem kadrowym i księgowym, obsługa wielu systemów sprzedażowych, prowadzenie analiz sprzedaży, realizacja planów budżetowych, obsługa konwoju
Abksiegowosc.pl
61

Asystent ds administracji

Warszawa, 00001
Prowadzenie ksiąg handlowych, KPiR, place i kadry, porady podatkowe ,zwrot zagranicznego Vat, deklaracje VAT,PIT,CIT, import, export, inne do uzgodnienia
Elżbieta Kuba FU “EKspert“
62

Asystent ds administracji

Wałowice, 96200
Główna Księgowa z ponad 20 letnim stażem w wielu firmach małych, dużych, korporacjach o profilu produkcyjnym, handlowym i usługowym.
BusinessS
63

Asystent ds administracji

Stare Babice, 05082
BusinessS oferuje prowadzenie globalnych kampanii wizerunkowych oraz budowanie wizerunku zarówno firm jak i osób publicznych. Od stworzenia strategii po jej realizację w realu jak i w sieci.
Kiapśnia Dariusz. Agent ubezpieczeniowy
64
Żary, 68200
Ubezpieczam, doradzam, pomagam! Kompleksowa obsługa.
Financial Zone Sp. z o.o.
65

Asystent ds administracji

Warszawa, 00001
Prowadzę usługi księgowe na PKPiR , pełna księgowość dla wspólnot mieszkaniowych, spółek prawa handlowego, fundacji i stowarzyszeń
Biuro Rachunkowe                                                                                 Akanter Group Jadwiga Wiśniewska
66
Bystrzyca Kłodzka, 57500
Od ponad 25 lat prowadzimy kompleksową obsługę księgową spółek, osób fizycznych, fundacji oraz stowarzyszeń. Zapewniamy pełen zakres usług rzetelnie wykonanych na czas. Nasze długoletnie doświadczenie pozwala nam na dzielenie się z przedsiębiorcami sprawdzonymi rozwiązaniami biznesowymi. Zapraszamy do współpracy. Od ponad 25 lat prowadzimy kompleksową obsługę księgową spółek, osób fizycznych, fundacji oraz stowarzyszeń. Zapewniamy pełen zakres usług rzetelnie wykonanych na czas. Nasze długoletnie doświadczenie pozwala nam na dzielenie się z przedsiębiorcami sprawdzonymi rozwiązaniami biznesowymi. Zapraszamy do współpracy.
Biuro Usług Podatkowo-Rachunkowo-Ubezpieczeniowych
67
Zielona Góra, 65001
Moja dewiza: zksiegowymnaty.pl Nie uprawiam tzw. suchej księgowości :)
Kobra s.c.
68

Asystent ds administracji

Jawor, 59400
prowadzimy kompleksowe usługi w zakresie księgowości, kadr, pozyskiwania pracowników, administrowania firmy, itp
Biuro rachunkowo podatkowe Partner
69

Asystent ds administracji

Włocławek, 87800
Doświadczenie księgowe certyfika MF Firma od 1988 roku
Biuro Rachunkowe Małgorzata Angowska
70

Asystent ds administracji

Wąbrzeźno, 87200
Mogą przyjechać do mojego biura w godzinach od 17 -tej do 20-tej również w sobotę, w pilnych sprawach w niedzielę.
MBB. Biuro rachunkowo - podatkowe. Bogacz-Boś M.
71
Gryfino, 74100
Jestem na rynku od 1992 roku.Jestem byłym pracownikiem Urzędu Skarbowego. Posiadam wpis na listę Ministra Finansów . Współpracuję tradycyjnie jak również elektronicznie z firmami w Polsce jak i za granica Obsługuję pełen zakres usług
Sodar Biuro rachunkowe. Sosnowski D.
72

Asystent ds administracji

Gliwice, 44100
Kompleksowe usługi księgowe oraz kadrowe dla mikor, małych, średnich przedsiębiorstw.
New Way Solution
73

Asystent ds administracji

Warszawa, 00001
www.nws24.pl
Zakładanie spółek Kraków
74

Asystent ds administracji

Kraków, 30001
Zajmujemy się pomocą przedsiębiorcom w zakładaniu i rejestracji spółek jako biuro rachunkowe. Jesteśmy biurem rachunkowym z Krakowa specjalizującym się w obsłudze księgowej spółek. Mamy dla Ciebie kompleksową usługę zapewniającą załatwienie wszelkich formalności związanych z prowadzeniem twojej firmy. Oferujemy dostarczenie kompleksowych usług, a zakresie założenia i rejestracji spółki w Krakowie. Jeżeli potrzebujesz usługi rejestracja spółki Kraków to dobrze trafiłeś. Rejestrujemy: 1) Spółki z ograniczona odpowiedzialnością, 2)Proste spółki akcyjne, 3)Spółki komandytowe i komandytowo-akcyjne, 4)Spółki jawne i partnerskie, 5)Spółki akcyjne. Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością są zakładane od momentu, w którym ustawodawca postanowił obniżyć ich minimalny kapitał zakładowy z 50 tyś. zł do 5 tyś. zł na masową skalę. O ile przed tymi zmianami podstawową formą prowadzenia biznesu była jednoosobowa działalność gospodarcza prowadzoną w formie indywidualnej przez osoby fizycznej lub na podstawie umowy spółki cywilnej, to aktualnie to spółka z o. o. przejęła funkcję JDG. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ma bardzo wiele zalet, dlatego też nie w dziwi fakt, że przedsiębiorcy z Krakowa wybierają właśnie tę osobę prawną jako narzędzie do prowadzenia swoich interesów. Największą, można powiedzieć kluczową zaletą tego rodzaju spółki jest brak obowiązku opłacania składek ZUS oraz odpowiedzialności wspólników za jej zobowiązania. Większość przedsiębiorców woli zainwestować w rozwój swojej firmy lub odkładać niż inwestować w powszechny system ubezpieczeniowy. Oczywiście wspólnik może również ubezpieczyć się w ZUS jako pracownik spółki, jeżeli się w niej zatrudni na podstawie umowy o pracę. Jest to jednak jego prawo, a nie obowiązek. Nie ma też wymogu, aby zatrudnienie to obejmowało cały etat, a tym samym spółka musiała wypłacać mu minimalne wynagrodzenie. To do spółki i jej wspólnika należy określenie wymiaru czasu pracy w jakim wspólnik będzie u niej pracował. Ponadto na podstawie umowy spółki wspólnicy mogą się zobowiązać wobec spółki do powtarzających świadczeń niepieniężnych. Oczywiście w takim przypadku wspólnik ma nie tylko prawa, ale i obowiązek świadczyć usługi na rzecz spółki, ale co ważne od tego rodzaju wynagrodzenia nie są naliczane składki na upieczenie społeczne, ani zdrowotne. Oznacza to spore oszczędności dla spółki. Prosta spółka akcyjna to stosunkowo nowy twór polskiego ustawodawcy. Z założenia pomysłodawców miała to być spółka adresowana do innowacyjnych strupów, w praktyce jednak to założenie nie zostało spełnione. Co prawda pozytywnie należy ocenić brak minimalnego kapitału zakładowego spółki (może on wynosić 1 zł), ale negatywnie przedstawia się obowiązek prowadzenia rejestru akcji przez podmiot uprawniony. Wiąże to się z większymi kosztami, co prawda niedużymi, ale ten mały szczegół decyduje o przewadze spółki z ograniczoną odpowiedzialnością i niemal całkowite zdominowanie przez nią rynku. Prosta spółka akcyjna pozostała zatem bytem po części martwym, gdyż wykorzystywanym w obrocie bardzo rzadko. W kształcie spółka ta jest podobna bardziej do spółki z o. o., niż spółki akcyjnej. Jedyną zaletą tej spółki oprócz braku minimalnego kapitału jest uproszczony obrót akcjami, dla którego skuteczności wystarczająca jest forma dokumentowa. Spółki komandytowe nadal są popularne w obrocie, chociaż już nie tak bardzo jak wtedy gdy nie podlegały CIT. Obecnie spółka ta jest zakładana najczęściej zaraz po spółce z ograniczoną odpowiedzialnością. Zaletą tej spółki jest to, że stanowi doskonałe narzędzie dla osób realizujących określony pomysł biznesowy i inwestorów, którzy chcieliby w niego zainwestować. Inwestor najczęściej pełni wówczas rolę komandytariusza, który nie jest uprawniony, ani zobowiązany do reprezentowania spółki oraz prowadzenia jej spraw, a jego zdaniem jest zainwestowanie w spółkę w zamian za udział w zyskach. Wspólnik pasywny w spółce komandytowej czyli komandytariusz nie odpowiada za zobowiązania spółki podobnie jak akcjonariusz z spółce akcyjne, czy wspólnik spółki z o. o. Wspólnik ten jest zobowiązany do wniesienia do spółki wkładu i oczywiście tak wniesiony wkład do spółki stanowi jej własność i podlega egzekucji. Jeżeli pokryty wkład jest niższy niż podana w umowie wartość sumy komandytowej komandytariusz odpowiada za zobowiązania spółki jak wspólnik aktywny całym swoim majątkiem, ale tylko do wysokości tej różnicy. Pozycja komplementariusza jest typowa dla wspólników spółki osobowej. Wspólnik ten prowadzi sprawy spółki, reprezentuje ją na zewnątrz, a także w sposób subsydiarny odpowiada za jej zobowiązania. Spółka komandytowo-akcyjna była przez wiele lat zapomniana. Oczywiście były zakładane takie spółki, ale nawet w skali kraju była to ilość znikoma. Spółka ta zyskała na popularności wraz z nowym ładem mając pełnić funkcję panaceum na wszystkie problemy przedsiębiorców. Spółka ta miała zastąpić spółkę z o.o. Tak się jednak nie stało, gdyż rządzący bardzo szybko zdali sobie sprawę, że spółka ta jest sposobem na ominięcie planowanych zmian. W konsekwencji przepisy zostały zmienione, a spółka komandytowo-akcyjna nie jest tak atrakcyjna jak miało to miejsce przez kilka miesięcy. Spółki jawne i partnerskie to typowe spółki osobowe, w których wspólnicy prowadzą ich sprawy i reprezentują na zewnątrz ponosząc jednocześnie subsydiarna i solidarną odpowiedzialność za zobowiązania spółki. Spółka partnerska posiada pewne specyficzne elementy w stosunku do spółki jawnej. Przede wszytki w spółce tej przewidziane są szczególne zasady odpowiedzialności wyłączające możliwość prowadzenia egzekucji z majątku wspólników, w sytuacji gdy spółka stała się niewypłacalna, w przypadku gdy roszczenie powstało w wyniku wykonywania zawodu przez innego wspólnika lub osób, które znajdują się w stosunku do tego wspólnika w stosunku podporządkowania, np. pielęgniarka-lekarz. Drugim nowum jeżeli chodzi o spółkę partnerską jest możliwość powołania zarządu tej spółki co nie jest prawnej możliwe, w przypadku spółki jawnej. Spółka akcyjna to duże koszty dlatego też prowadzona jest przez przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą na większą skale. W jakiej formie zawrzeć umowę spółki? Forma pisemna jest dopuszczalna w przypadku spółki jawnej oraz partnerskiej. Forma notarialna umowy jest możliwa, w przypadku spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, spółki akcyjnej, prostej spółki akcyjnej, spółki komandytowej, a także fakultatywnie, w przypadku spółki jawnej i spółki partnerskiej Forma umowy z wykorzystaniem wzorca udostępnionego w systemie s24 jest dopuszczalna w przypadku spółki z ograniczoną odpowiedzialności, spółki komandytowej, a także prostej spółki akcyjnej, spółki jawnej oraz partnerskiej. Forma zgłoszenia spółki do rejestru Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością, prostą spółkę akcyjną, a także spójkę komandytową, jawną i partnerską można zgłosić do rejestru zarówno w systemie s24 jak i Portalu Rejestrów Sądowych. Spółkę akcyjna i spółkę komandytowo-akcyjna można zgłosić do rejestru wyłącznie w portalu PRS. Jeżeli nadal pewne aspekty są dla Ciebie niejasne możesz do nas zadzwonić i uzyskać bezpłatną konsultację. Pierwszy krok musisz wykonać sam. To czy twoje marzenie o prowadzenia własnej spółki i osiągnięciu sukcesu i niezależności finansowej się spełni leży w Twoich rękach. Pamiętaj, że dzięki spółce zoo nawet, w przypadku niepowiedzenia będziesz mógł spróbować jeszcze raz.
ZIELONY SMOK
75

Asystent ds administracji

Kraków, 30001
Działam szybko i skutecznie, aby klient był zadowolony i wracał z kolejnym zleceniem.

Inni asystenci ds administracji dostępni w

Kancelaria Księgowo Podatkowa "PRESTIGE" Nasza Kancelaria zapewnia profesjonalną obsługę księgowo- podatkową, a także kadrowo- płacową dla podmiotów o różnym profilu działalności. KSIĘGOWOŚĆ I FINANSE - Prowadzenie ksiąg rachunkowych - Analiza oraz uzgadnianie kont - Sporządzanie deklaracji CIT i VAT - Raportowanie do GUS oraz NBP - Tworzenie raportów statutowych oraz zarządczych KADRY I PŁACE - Pełne zarządzanie wynagrodzeniami - Kompletna administracja kadrowa - Przygotowywanie rozliczeń oraz deklaracji i raportów dla ZUS, US, GUS, PFRON - Reprezentacja klientów podczas kontroli urzędowych Siedziba Kancelarii znajduje się w centrum Katowic oraz oddział w Częstochowie i Sosnowcu. Na życzenie odbiór dokumentów u klienta. Dodatkowo nasza Kancelaria zajmuje się wirtualnym biurem dzięki czemu Państwa firma będzie mogła w pełni się rozwijać mając reprezentacyjny adres miejsca pracy, najlepszy zespół wsparcia i krótkoterminowe umowy najmu, wszystko za ułamek kosztów.
Usługi Księgowe Księgowość i rozliczenia podatkowe obsługiwanych podmiotów są nierozerwalnie związane z doradztwem podatkowym, zatem nasza Kancelaria oferuje kompleksową obsługę firm w zakresie niezbędnym do prawidłowego rozliczania się z urzędem skarbowym z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. W ramach usług księgowych mieści się m.in. stałe i okresowe prowadzenie na rzecz zleceniodawców: - ksiąg rachunkowych (handlowych) - podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów - ewidencji przychodów (ryczałt ewidencjonowany) - ewidencji dla celów podatku od towarów i usług - ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych - ewidencji wyposażenia - sporządzanie deklaracji podatkowych - obliczanie zaliczek na podatek dochodowy (PIT, CIT) Doradztwo Podatkowe Usługi doradztwa podatkowego obejmują: - udzielanie opinii, wyjaśnienia i porad podatkowych - sporządzanie informacji, deklaracji i zeznań podatkowych - sporządzanie pisemnych opinii i wyjaśnień z zakresu interpretacji przepisów podatkowych - audyt podatkowy obejmujący: - analizę obciążeń podatkowych - kontrolę prawidłowości rozliczeń podatkowych - wskazanie rozwiązań zmierzających do usunięcia błędów oraz sposobów uniknięcia ich w przyszłości - propozycje działań umożliwiających minimalizację obciążeń podatkowych oraz negatywnych skutków finansowych stwierdzonych nieprawidłowości - pomoc w optymalizacji zobowiązań podatkowych - podatki od spadków - podatki od darowizn. Udział w postępowaniu podatkowym W ramach usług udziału w postępowaniu podatkowym, czy zastępstwie procesowym mieszczą się m.in.: - reprezentowanie klienta przed organami podatkowymi, organami skarbowymi i sądami administracyjnymi - uczestniczenie w czynnościach kontrolnych dokonywanych u podatnika przez organy podatkowe i skarbowe - sporządzanie odwołań, zażaleń, podań i innych pism z zakresu postępowania administracyjnego. Obsługa płacowo-kadrowa Nasza kancelaria oferuje kompleksową obsługę firm w zakresie kadrowo- płacowym w ramach której proponujemy Państwu - sporządzanie list płac - prowadzenie rozliczeń podatku dochodowego od osób fizycznych oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne osób zatrudnionych przez zleceniodawcę - sporządzanie niezbędnych informacji i deklaracji (PIT-4R, PIT-11, IFT-1, PIT-40) - zakładanie akt osobowych - prowadzenie kart przychodów pracowników Rozliczenia z ZUS W ramach usług rozliczeń z ZUS mieszczą się m.in.: - zgłaszanie przedsiębiorców do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego - zgłaszanie do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego pracowników zleceniodawcy - prowadzenie rozliczeń składek ZUS przedsiębiorców - sporządzanie deklaracji i raportów ZUS Inne usługi Aby zapewnić kompleksowość jak i bezproblemową obsługę Klientów nasza kancelaria oferuje również usługi, których nie udało się przyporządkować do wcześniejszych grup. W ramach innych usług mieści się m.in.: - weryfikacja ksiąg i wyprowadzanie zaległości - sporządzanie raportów i analiz finansowych - sporządzanie sprawozdań dla Urzędu Statystycznego - zakładanie ksiąg rachunkowych - opracowywanie zasad rachunkowości - uruchamianie działalności gospodarczej - likwidacja działalności gospodarczej - przekształcanie spółek - szkolenia pracownicze. Zapraszam do zapoznania się z zawartością strony Kancelarii Doradztwa Podatkowego. doradca podatkowy mgr Bożena Pacek
Jestem posiadaczem dyplomu biegłego rewidenta. Współpracownicy pod moim kierunkiem uzyskali certyfikaty księgowe Min. Fin. Wykorzystuję do prowadzenia działalności techniki komputerowe i sprawdzone programy. Bazy danych posiadają zwielokrotnione zabezpieczenia, w tym profesjona- lnym programem antywirusowym. W miarę możliwości dążę do unifikacji oprogramowania własnego i zleceniodawcy, włą- cznie z możliwością transmisji danych.
Auditum AG sp. z o.o.

Auditum AG sp. z o.o.

Wieliszew, 05135
Doświadczenie w obsłudze klienta. Licencja na prowadzenie ksiąg rachunkowych. Bardzo dobry kontakt. Reakcja gwarantowana maksymalnie do 12 godzin.
Obilon Sp. z o.o.

Obilon Sp. z o.o.

Zabrze, 41800
Usługi księgowe 2w1 to znaczy wykonujemy usługi jako biuro rachunkowe a jednocześnie wykonujemy pracę księgowego u klienta. Ustalamy zakres czasu lub obowiązków które są wykonywane w siedzibie klienta, resztę wykonujemy z naszego biura. Klient nie zatrudniając księgowej posiada ją w swoim zespole. Jest to bardzo korzystny sposób współpracy dla nie dużych spółek i dużych firm jednoosobowych. Specjalizujemy się w księgach rachunkowych (pełna księgowość) ale obsługujemy również firmy na Księdze przychodów i rozchodów czy ryczałcie. Po za tym prowadzimy pełną obsługę kadrowo-płacową, łącznie z delegowaniem, obsługę administracyjną i doradztwo. Reprezentujemy klientów przed urzędami
Działalność gospodarcza. Prowadzenie doradztwa prawnego i świadczenie pomocy prawnej na rzecz indywidualnych osób. • składanie pozwów w sprawach cywilnych, odwołania, skargi w sprawach administracyjnych, składanie deklaracji (VAT - 7, VAT - R) do Urzędów Skarbowych za pomocą programu TAXMACHINE oraz RachmistrzGT, Deklaracje do ZUS z wykorzystaniem platformy PUE - ZUS oraz e-Płatnik (ZUS DRA), reprezentacja przed sądami i organami administracji publicznej, prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie umów o pracę, zleceń i o dzieło, Świadectw Pracy, zgłaszanie podmiotów do ubezpieczeń społecznych, rejestrowanie działalności gospodarczej w CEIDG.
BIURO RACHUNKOWE ,USŁUGI KADROWO-PŁACOWE ,SPORZADZANIE DOKUMENTÓW W PŁATNIK ZUS
Posiadam Certyfikat Ministerstwa Finansów w zakresie usługowego prowadzenia księgowości oraz obowiązkowe OC
Kompleksowa obsługa firmy w zakresie księgowości, kadrowo-płacowej, załatwianie spraw pracowniczych przed ZUS, US.
DJ CAMILLO

DJ CAMILLO

Bydgoszcz, 85001
Najlepszy dj na twoje wesele. Zadzwoń i przekonaj się.
Biura Doradztwa Gospodarczego „PROGRESS” Sp. z o.o. świadczy swoje usługi od 2010 roku. Sposób prowadzenia księgowości dostosowujemy do indywidualnych potrzeb każdego klienta. Pracujemy na najnowszych stale aktualizowanych programach komputerowych, zarówno finansowo-księgowych jak i kadrowo-płacowych. Współpracujemy ze specjalistami różnych dziedzin, m.in.: prawa pracy, prawa gospodarczego i prawa cywilnego, doradztwa podatkowego.
Grażyna Zdun Biuro Rachunkowe mam ponad 20 lat doświadczenia w pracy jako samodzielna księgowa. Posiadam Licencję Ministra Finansów. ubezpieczenie oraz Certyfikat Rzetelnego Księgowego.
Kompleksowe i profesjonalne usługi księgowe z zakresu pełnej księgowości, jak i podatkowej książki przychodów i rozchodów. Zajmujemy się również kadrami, płacami oraz rozliczeniami z US i ZUS. Prowadzimy współpracę również w języku angielskim dla klientów zagranicznych. Posiadamy aktualną wiedzę z zakresu podatków i księgowości popartą wieloletnim doświadczeniem. Oferujemy konkurencyjne ceny.
Magnifica Sp. z o.o.

Magnifica Sp. z o.o.

Warszawa/Wesoła, 05077
Zapewniamy najwyższy poziom świadczonych usług. Grono naszych ekspertów to osoby z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie ekonomii, finansów, prawa i zarządzania. Księgowi posiadają Licencje Ministerstwa Finansów uprawniające do prowadzenia ksiąg rachunkowych. Za obszar podatków odpowiada licencjonowany doradca podatkowy. Więcej informacji znajdą Państwo na naszej stronie internetowej: www.magnifica.warszawa.pl Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszych usług i dołączenia do grona współpracujących z nami firm.
Biuro Rachunkowe LIBRO

Biuro Rachunkowe LIBRO

Gorzów Wielkopolski, 66400
Biuro Rachunkowe Monika Szmit specjalizuje się w obsłudze małych, średnich i dużych firm w zakresie ewidencji księgowych oraz rozliczeń kadr i płac. Świadczy kompleksową obsługę małych i średnich podmiotów gospodarczych o różnorodnej formie działalności. Obsługa księgowa opiera się o wieloletnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu ksiąg rachunkowych, zróżnicowanych pod względem branżowym i organizacyjno – prawnym przedsiębiorstw.
MTC Advice Limited

MTC Advice Limited

Toruń, 87100
Ponad 40-letnie doświadczenie zawodowe. VAT, dochodowy, PIT-roczny. Elektronicznie, JPK, ZUS, listy płac, GUS, Regon, PFRON.
Entraco  Sp. z o.o.

Entraco Sp. z o.o.

Kamienna Góra, 58400
Wystarczą nam dokumenty przesłane w formie elektronicznej,nie musimy zawierać umów pisemnych z klientami.Jesteśmy dostępni przez telefon.Odpowiadamy na każdego e-maila w ciągu 24 godzin.Udostępniamy księgi i dokumenty przez internet.25 lat praktyki.
OCAC Sp.  o.o.

OCAC Sp. o.o.

Warszawa, 00001
Jestem księgową od blisko 20 lat. Świadczę usługi zarówno w zakresie uproszczonej, jak i pełnej księgowości oraz obsługi kadrowej. Pomagam klientom w przygotowaniu dokumentów związanych z ich działalnością gospodarczą do urzędów. Posługuję się językiem niemieckim i angielskim. Bardzo chętnie pracuję online. W chwili obecnej z większością swoich klientów komunikuję się elektronicznie i pracuję zdalnie. Odpoczywam żeglując.
dostajesz elektroniczny system obiegu dokumentów, nie musisz gromadzić dokumentacji papierowej, mogę Ci pomóc zorganizować lub przystosować całe elektronicznie funkcjonowanie Twojej firmy.
Centrum Rachunkowości

Centrum Rachunkowości

Bielsko-Biała, 43300
Centrum Rachunkowości proponuje usługi księgowe i podatkowe dla firm i osób fizycznych. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą biura rachunkowego.
DKŚ SP Z.O.O.

DKŚ SP Z.O.O.

Białystok, 15001
kompleksowe usługi księgowe, wirtualne biuro oraz pomoc w zakładaniu spółek prawa handlowego