Doświadczenie zawodoweTomasz Osiak Photography jestem fotografem z Krakowa, specjalizuję się w fotografii biznesowej oraz fotografii wnętrz
Fotografią wnętrz zajmuję się od dawna i pomagam moim klientom sprzedawać oraz wynajmować nieruchomości poprzez profesjonalne zdjęcia. Firmą produkującym wyposażenie wnętrz (meble, sufity, podłogi, pościel, dodatki) pomagam reklamować swoje produkty obecne we wnętrzach. Pracuję na pełno-klatkowych profesjonalnych aparatach firmy Canon. Gwarantuję wysoką jakość zdjęć zarówno wersji cyfrowych jak również do druku w dużym formacie.
tel. *information hidden*
*information hidden*
FOTOGRAFIA BIZNESOWA PORTRET
Portretowa fotografia biznesowa jest bardzo popularna wśród pracowników, właścicieli oraz klientów wielu firm w Polsce. Tworzenie pozytywnego wizerunku ma ogromny wpływ na postrzeganie Twojej firmy i Ciebie przez potencjalnych partnerów w biznesie i klientów. Profesjonalne zdjęcie portretowe pozwoli zrobić dobre pierwsze wrażenie na pracodawcy, potencjalnych kontrahentach ponieważ nie jesteś anonimowy, ludzie chcę wiedzieć z kim idą na spotkanie, z kim podejmą ewentualną współpracę. Warto pochwalić się zespołem fachowców w swojej firmie. Biznesowa fotografia portretowa jest cenną pamiątką dla pracowników, do wykorzystania na profilach społecznościowych takich jak Facebook, LinkedIn, Google np. jako zdjęcie profilowe do kontaktu telefonicznego.
FOTOGRAFIA EVENTOWA
Fotoreportaż w wydarzeń rozrywkowych i kulturalnych, spotkań biznesowych, konferencji, pokazów mody. Zdjęcia momentów, które podczas takich imprez umykają wraz z upływem czasu. Jeśli Twoja firma organizuje konferencję lub spotkanie biznesowe zdjęcia będą ciekawą pamiątką z takich wydarzeń. Fotografia eventowa to idealna reklama Twojej firmy na stronie Internetowej, wśród uczestników spotkania, to promocja wyjątkowo skuteczna ponieważ komunikacja wizualna jest dużo bardziej skuteczna niż tekst czy zasłyszana informacja.
FOTOGRAFIA PRODUKTOWA I REKLAMOWA
Trudno sobie wyobrazić profesjonalną stronę Internetową, folder, katalog bez odpowiednio przygotowanych zdjęć produktowych. Dobrze wiadomo, że na skuteczność podejmowanych działań promocyjnych i wielkość sprzedaży ma ogromny wpływ fotografia produktowa i reklamowa. Już w latach 70-tych ubiegłego wieku psycholog Albert Mahrabian w pozycji “Silent Messages” pisał, że 93% całej komunikacji człowieka to komunikacja niewerbalna. 90% informacji przesyłanych do mózgu to informacje wizualne.