Opinie klientów
Od pierwszej do ostatniej, wszystkie opinie od klientów StarOfService znajdziesz tuBarbara M.nie skorzystałam i nie wystawię oceny
Tadeusz K.Nikt z t.zw. fachowcow nie byl uprzejmy ze mna sie skontaktowac
Anita P.Język C++ jest językiem wieloparadygmatowym. Posiadając zdefiniowany interfejs programista klasy ma pełną swobodę implementacji mechanizmu, w jaki klasa będzie wykonywała swoje zdanie. Gdy dostęp do wszystkich pól danej klasy jest możliwy wyłącznie poprzez metody, lub inaczej mówiąc: gdy wszystkie pola w klasie znajdują się w sekcji prywatnej lub chronionej, to taką hermetyzację nazywa się hermetyzacją pełną. Cel stosowania abstrakcji jest dwojaki: ułatwienie rozwiązania problemu i zwiększenie jego ogólności. C++ został zaprojektowany przez Bjarne Stroustrupa jako rozszerzenie języka C o obiektowe mechanizmy abstrakcji danych i silną statyczną kontrolę typów. Język cechuje się silnym typowaniem. Język C++ ze względu na bardzo rozbudowaną składnię oraz surowe wymogi w zakresie wydajności kodu stanowi duże wyzwanie dla twórców kompilatorów.
Gniewko K.Abstrakcją w programowaniu nazywamy pewnego rodzaju uproszczenie rozpatrywanego problemu, polegające na ograniczeniu zakresu cech manipulowanych obiektów wyłącznie do cech kluczowych dla algorytmu, a jednocześnie niezależnych od implementacji. Programowanie obiektowe (ang. object-oriented programming) – paradygmat programowania, w którym programy definiuje się za pomocą obiektów – elementów łączących stan (czyli dane, nazywane najczęściej polami) i zachowanie (czyli procedury, tu: metody). Jeśli dzieje się to w czasie działania programu, to nazywa się to późnym wiązaniem lub wiązaniem dynamicznym. Erlang – język programowania zaprojektowany z myślą o zastosowaniach współbieżnych, a także środowisko uruchomieniowe dla aplikacji w nim napisanych. Dla przykładu, dany program komputerowy może przetwarzać różne zbiory obiektów, jednak wszystkie one mają wspólną cechę - w pewnych warunkach można je traktować jako listę o następujących operacjach: pierwszy(), ostatni() i następny() oraz predykacie czy_ostatni(). Od strony użytkownika klasy sposób implementacji nie powinien być szczególnie interesujący, a co ważniejsze, nie powinien wpływać na sposób używania klasy. Programowanie funkcyjne – filozofia i metodyka programowania będąca odmianą programowania deklaratywnego, w której funkcje należą do wartości podstawowych, a nacisk kładzie się na wartościowanie (często rekurencyjnych) funkcji, a nie na wykonywanie poleceń.
Melchior S.Język programowania – zbiór zasad określających, kiedy ciąg symboli tworzy program komputerowy oraz jakie obliczenia opisuje. Zachowanie zgodności z językiem C na poziomie kodu źródłowego pozostaje jednym z podstawowych celów projektowych kolejnych standardów języka. W tym sensie abstrakcja jest odmianą formalizmu matematycznego. Dla przykładu, dany program komputerowy może przetwarzać różne zbiory obiektów, jednak wszystkie one mają wspólną cechę - w pewnych warunkach można je traktować jako listę o następujących operacjach: pierwszy(), ostatni() i następny() oraz predykacie czy_ostatni(). Charakteryzuje się wysoką wydajnością kodu wynikowego, bezpośrednim dostępem do zasobów sprzętowych i funkcji systemowych, łatwością tworzenia i korzystania z bibliotek (napisanych w C++, C lub innych językach), niezależnością od konkretnej platformy sprzętowej lub systemowej (co gwarantuje wysoką przenośność kodów źródłowych) oraz niewielkim środowiskiem uruchomieniowym. Dla obiektów specjalizowanych nie trzeba redefiniować całej funkcjonalności, lecz tylko tę, której nie ma obiekt ogólniejszy. Niektóre języki udostępniają bardziej statyczne (w trakcie kompilacji) rozwiązania polimorfizmu – na przykład szablony i przeciążanie operatorów w C++.
Danisława W.Niektóre języki udostępniają bardziej statyczne (w trakcie kompilacji) rozwiązania polimorfizmu – na przykład szablony i przeciążanie operatorów w C++. Programowanie obiektowe (ang. object-oriented programming) – paradygmat programowania, w którym programy definiuje się za pomocą obiektów – elementów łączących stan (czyli dane, nazywane najczęściej polami) i zachowanie (czyli procedury, tu: metody). Obsługuje mechanizm hot-swappingu pozwalający na aktualizację kodu aplikacji bez jej zatrzymywania. Dla obiektów specjalizowanych nie trzeba redefiniować całej funkcjonalności, lecz tylko tę, której nie ma obiekt ogólniejszy. Część współbieżna bazuje na teoretycznym modelu znanym jako Actor model. Erlang – język programowania zaprojektowany z myślą o zastosowaniach współbieżnych, a także środowisko uruchomieniowe dla aplikacji w nim napisanych. Java jest językiem tworzenia programów źródłowych kompilowanych do kodu bajtowego, czyli postaci wykonywanej przez maszynę wirtualną.
Maniek A.Hermetyzacja polega na ukrywaniu pewnych danych składowych lub metod obiektów danej klasy tak, aby były one dostępne tylko metodom wewnętrznym danej klasy lub funkcjom zaprzyjaźnionym. Niektóre języki udostępniają bardziej statyczne (w trakcie kompilacji) rozwiązania polimorfizmu – na przykład szablony i przeciążanie operatorów w C++. W języku angielskim ruby oznacza rubin. Posiadając zdefiniowany interfejs programista klasy ma pełną swobodę implementacji mechanizmu, w jaki klasa będzie wykonywała swoje zdanie. Zachowanie zgodności z językiem C na poziomie kodu źródłowego pozostaje jednym z podstawowych celów projektowych kolejnych standardów języka. Każde uogólnienie problemu mające na celu wyizolowanie jego kluczowych aspektów jest abstrakcją. Język C++ ze względu na bardzo rozbudowaną składnię oraz surowe wymogi w zakresie wydajności kodu stanowi duże wyzwanie dla twórców kompilatorów.
Celina K.Java jest językiem tworzenia programów źródłowych kompilowanych do kodu bajtowego, czyli postaci wykonywanej przez maszynę wirtualną. Na przykładzie języka C++, klasa może to wewnętrznie wykonywać w oparciu o składową typu std::set jak również std::vector, który każdorazowo przed zwróceniem wartości maksymalnej będzie poddawany sortowaniu. Posiadając zdefiniowany interfejs programista klasy ma pełną swobodę implementacji mechanizmu, w jaki klasa będzie wykonywała swoje zdanie. Hermetyzacja (inna używana nazwa to enkapsulacja, ang. encapsulation) – jedno z założeń programowania obiektowego. Java – obiektowy język programowania stworzony przez grupę roboczą pod kierunkiem Jamesa Goslinga z firmy Sun Microsystems. Java jest językiem tworzenia programów źródłowych kompilowanych do kodu bajtowego, czyli postaci wykonywanej przez maszynę wirtualną. W tym sensie abstrakcja jest odmianą formalizmu matematycznego.
Brunon P.Każde uogólnienie problemu mające na celu wyizolowanie jego kluczowych aspektów jest abstrakcją. Programowanie obiektowe (ang. object-oriented programming) – paradygmat programowania, w którym programy definiuje się za pomocą obiektów – elementów łączących stan (czyli dane, nazywane najczęściej polami) i zachowanie (czyli procedury, tu: metody). Referencje i kolekcje obiektów mogą dotyczyć obiektów różnego typu, a wywołanie metody dla referencji spowoduje zachowanie odpowiednie dla pełnego typu obiektu wywoływanego. Każde uogólnienie problemu mające na celu wyizolowanie jego kluczowych aspektów jest abstrakcją. Język jest rozprowadzany razem z bibliotekami (m.in. implementacją CORBA, SNMP, HTTP, FTP, TCP/IP, IIOP) oraz rozproszoną bazą danych czasu rzeczywistego (Mnesia) całość jest znana jako Open Telecom Platform (OTP), ponieważ jest najczęściej wykorzystywana w zastosowaniach telekomunikacyjnych. C++ – język programowania ogólnego przeznaczenia. Największym atutem programowania, projektowania oraz analizy obiektowej jest zgodność takiego podejścia z rzeczywistością – mózg ludzki jest w naturalny sposób najlepiej przystosowany do takiego podejścia przy przetwarzaniu informacji.
Cyprian W.Hermetyzacja polega na ukrywaniu pewnych danych składowych lub metod obiektów danej klasy tak, aby były one dostępne tylko metodom wewnętrznym danej klasy lub funkcjom zaprzyjaźnionym. Podejście to różni się od tradycyjnego programowania proceduralnego, gdzie dane i procedury nie są ze sobą bezpośrednio związane. W języku Java deklaracja interfejsu realizującego tę abstrakcję mogłaby wyglądać następująco. Od strony użytkownika klasy sposób implementacji nie powinien być szczególnie interesujący, a co ważniejsze, nie powinien wpływać na sposób używania klasy. W typowym przypadku powstają grupy obiektów zwane klasami, oraz grupy klas zwane drzewami.
Piotr K.Reakcja na ogłoszenie szybka , kontakt dobry jednak cena bardzo wysoka - nie skorzystałem . Zrobił ktoś inny z poza serwisu za 1/3 ceny oferowanej
Julita G.Niestety, nie otrzymałam żadnej wiadomości od pana mec. Tokarza (sprawdzałam spam), więć nie mogę wypowiedzieć się na temat usługi.
Z poważaniem,
Julita Graczyk-Wojciechowska
Monika P.Dobry fachowiec, praca wykonana. Mimo ustaleń telefonicznych co do maksymalnej ceny usługi i upewniania się kilka razy co do kwoty, po wykonaniu pracy zażądał sporo więcej.
EWA N.Swietny fachowiec. W minute udzielil fachowej porady. Bardzo mlly i sympatyczny/ no i cierpliwy. Goraco polecam !
EWA B.NIESTETY NIE MAM ŻADNEGO ZDANIA ... NIE ODPOWIEDZIELI NA MOJĄ PROŚBĘ O KONTAKT ..... BARDZO ŻAŁUJE .... MIESZKAM W RZESZOWIE I BYŁAM GOTOWA JECHAĆ DO CZĘSTOCHOWY ....ALE PROSIŁAM W WIADOMOŚCI WYSŁANEJ DO NICH ABY OKREŚLILI CZY SĄ W STANIE COŚ ODZYSKAĆ ... I NIE DOCZEKAŁAM SIĘ ODPOWIEDZI .... SAMA IDEA TAKIEJ POMOCY JAKĄ PROPONUJECIE WSPANIAŁA I MIAŁAM DUŻĄ NADZIEJĘ .... ALE BĘDĘ PRÓBOWAĆ SZUKAĆ GDZIE INDZIEJ POMOCY. POZDRAWIAM EWA BURNATOWSKA
Serwis Apple
15 lipca 2024
zweryfikowany
Stanislawa F.Nieststy nie znalazlam ciesli do pomocy
Janusz B.Kolo nawet sie nie odezwal kolejna firma krzak nie piszcie i nie ufajcie tej firmie to jakas smieciowa firma bez szacunku do innych i klinta